Hi & Namste to You....

Welcome to My Personal Blog ....
aNd Thanks to visit it.

होलि र भाङगको लड्डु

होली पर्व, रंगहरुको पर्व यानी रमाइलोमा तिहार पछिको दोस्रो लाग्छ - मलाई । तिहार रंगीचङ्गि बतिहरुको रौनकमा बित्छ भने होली सप्तरंगी रंग र लोलाह को उमंग्गमा जम्छ । यती खेर खूब गाउघरको याद आउछ - अनि टिनएजको  तमासा । होली भने पछि खूब बडेमानका दिनहरु- मेरो मानसपटलमा सलबलिएर आउछ कलरफुल हुदै .....।

फोटो श्रोत :- Raj Chhetri (फेसबुक मित्र)-पुण्य पर्व होली


विभिन्न रंगहरुको मोसो लगाएर वादर जस्तो भएको होस या वाल्टीका वाल्टी रंगीन पानिले भिजेको मुसो जस्तो होस या कोहाबरा (मेरो गाउको बजार ) मा आदिवासीहरुले बजाएको बाजा संगै उफ्रीएको अतित  -"जोगिरा सरररर ...वोलो जोगिरा ...सररर - हो ! वोलो  सररर.....", भन्दै !

होली कै कुरा गर्दा - भाङ्गको लडू त बिर्सनै सकिन्न नि ! होली - होली र भाङ्गको लडू । आहा ssssssssss होली भन्ने बितिकै म २००५ को होली लाइफमै बिर्सन सक्दिन । कुरो के हो भने .... होलीको अघिलो दिन टंक भण्डारी सर ले भन्नु भा'थियो - "हाम्रो घरमा भएको - वालमा रहने देशबालि ले मज्जाको भाङ्गको लडू बनाउछ "
"खानु पर्छ र मज्जाले होली मनाउनु पर्छ - है "
"हत ! काहा - भाङ्ग खाने " मैले भने ( नशाको  इनकार गर्दै )
"केही हुदैन- तिनीहरूले त कति खान्छन , केही हुन " टंक सर ले भन्दै जानू भो -"मिठो पनी हुन्छ "
के पि ( खड्ग नन्द पौडेल ) सर ले पनी -
"हुन्छ हुन्छ ... बी पि सर ! रमाइलो गर्नु पर्छ"  भन्दै सहमति जनाउनु भो ।
----------------------------------------------
सोही बमोजिम भोली पल्ट - ... म के पि सर र टंक सर संगै हिड्यौ होली खेल्न - लीला राज चौलागाई र अरु मित्रहरु भै सबै मिलेर होली खेलियो .... दमक नगरपालिका को गेट नेर  ...! अनि भाङगको लड्डु पनि मज्जाले मिठो मानि मानि खाइयो , शुरुमा त मिठो लाग्यो र केहि हुन्न जस्तो लाग्यो र थपियो - डोज  ! १ , २ ,३ गर्दै !
 ... २ / ३ घण्टा जति त केहि भएन अनि मैले ठाने अब केहि हुन्न र त्यति थोरै ले असर नगर्दो रहेछ भन्ने ! तर कुरो बिग्रियो त्यहि तर ले .... कोठा गएको केहि छिन पछी - भित्र बाहिर गर्न मन लाग्यो र .... पेट हल्का विषेक नहोला जस्तो भो , टाउको भारि भएर आयो ..... यता उता छटपटाएको देखेर भावना दिदीले त भन्दै हुनु हुन्थ्यो ... "भाङग लाग्यो कि क्या हो - भाइ लाइ " ! 
नभन्दै ..... हुनु नहुनु ....हुन् थाल्यो ... स्मरण शक्ति छोटो हुन् थाल्यो .... एकै छिनमा कता / कहा गएको पतै नहुने .... कसरि म एक ठाउ बाट अर्को ठाउमा गए / कति खेर के हुने  - मेसो नै पाउन छाडे ! खाटमा सुत्यो खाट त दाया बाया - तल माथि पुरै हल्लिन थाल्यो  - यस्तो भए पछी त , यस्तो कसरि भो भनेर- पतै नपाइ मज्जाले हासिदो रहेछ (पागल झैँ ) .... अनि घरि घरि ...हैन अब यस्तो के भो   लौ म त बितेछु जस्तो लाग्ने ...... एकोहोरो भै'दो रहेछ .... अनि दु:ख लागेर आउदो रहेछ र ग्वारग्वार'ति रुन पो थालिदो रहेछ ! अनि त अरुको नजर मा -"मान्छे वौलायो" , पुरै पागल !
पिरो , अमिलो , गुलियो .... खाना , पानि केहि को पनि स्वादै नहुने ... के खाए खाए जस्तो हुने ... भुस हो कि माटो ..सब बेतालको ! आफु अगाडिको चिज र मान्छे  सबै चिनिने - यो यो हो भनेर तर केहि अघि म कहा थिए र के गर्दै थिए भन्ने नै थाह नहुदो रहेछ !  ... हैन म अघि त अर्कै कोठा मा थिए जस्तो लाग्छ अहिले कसरि यो कोठामा आए हैन म यहि थिए होला अघि देखि ... भन्ने भान हुने अनि .... आफु लाइ मन मा लागेको कुरा बोलु र भन्नु लाग्दो रहेछ ! तर वर्तमान भने थाह हुदो रहेछ .... यो गाडी हो यसले किच्यो भने म मर्छु , यो छत हो यहा बाट झरे भने मलाइ असर पर्छ .... (तर केहि हुन्न होला जस्तो पनि लाग्ने ) अनि कता कता - हैन मलाइ यो भाङग ले गर्दा यस्तो भएको हो ...किन झुक्किएर खाएछु नि ! ठिक भै दिए नि हुन्थ्यो ! जस्तो लाग्ने ! 

मलाइ अचम्म लागेको कुरा के हो भने - सट मेमोरी हुने , रुने र हास्ने हुने , बिन्दास र बेताल को आदत हुने , अनि केहि खादा पनि स्वाद नै नहुने ! यति रमाइलो होलि र होलिका रंगहरु संगै म - ३ दिन सम्म बेताल र बेसुर मा हल्ली रहे ..नाचिरहे ....नजानिँदो भाका लिएर .. नमिठो अतित र दोस्रो जीवन को अनुभूति - यस्तो पनि हुदो रहेछ भनेर ... !

 त्यसैले म - यो होलि आयो कि ... कहिल्यै जीवनमा त्यो इभेन्टलाइ विर्सन सक्दिन र मेरो मनाशपटलमा ति दिर्श्य झल्झल्ती आउछ ....यो अनौठो अनुभूति , टंक सर , के . पि . सर र  ... बाबु राम गैरे सरले जिस्काउनु भएको अनि दिदि ( भावना विमली ) ले  अमिलो कागतीको अचार खुवाउनु भएको र ३ दिन सम्म मैले कम्पुटर कलास नै पढाउन नसकेको कुरा !

होली - होलिका जस्तो राक्षसी प्रवितीको अन्त्य र सत्यको जितको उत्सब हो । रंग त एक जित , आनन्द र खुसिको प्रतिक मात्र हो - त्यसैले यस्तो महान पर्वहरुको उत्सब सबै खुसी र एक आपसी सद्भाब तथा सहमति मा मनाऔ ! बरु खडू खाऔ तर भाङग को लड्डु नखाऔ !  (हाह ...हाह ... हुन् त दुवै खान नहुने कुरा हुन् नि ! )
 ह्यापी होली..... होली को अबसरमा म सबैलाइ हार्दिक शुभकामना दिन चाहन्छु ! धन्यबाद ! जोगिरा सरर ...बोलो जिगिरा ..सरररर ......

3 comments:

  1. गज्जब अनुभूति सुनाउनु भयो तपाइंले | अविस्मरणीय होली ! जोगिरा सरर ... साँचो कथन रहेछ है!

    ReplyDelete
  2. La hai Bedanath Ji Happy Holi...

    ReplyDelete
  3. Dai ko Samsmaran paddha dherai aanand aayo..Happy Holi Dai

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...